Δωρεάν Μεταφορικά Για Παραγγελιες άνω των 50€ Με Box Now! Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες 50€ και άνω 10% έκπτωση στην 1η παραγγελία με την εγγραφή σας στο newsletter

Επιστροφές

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ – ΑΛΛΑΓΩΝ


1. Επιστροφές πραγματοποιούνται σε προϊόντα που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την αρχική τους συσκευασία.


2. Επιστροφές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών.


3. Η επιστροφή-αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά, από αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή της κάρτας αλλαγής και αφού έχετε ενημερώσει τηλεφωνικά ή μέσω email την www.passager.gr.


4. Αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο μέσω του on-line καταστήματος μας, με την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή την κάρτα αλλαγής.




ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ (ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ)


1. Η επιστροφή του προιόντος θα πραγματοποιείται με την συσκευασία του προιόντος σε άψογη κατάσταση χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της ACS courier με επιβάρυνση 2,00€.Το ποσό αυτό θα κρατηθεί από την αλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία.Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρεία courier της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών.


2. Στο δέμα της επιστροφής αναφέρετε: Προς Passager, οδός Αίνου 7 & Μαιάνδρου, Νέα Ιωνία Αττικής


3. Όταν παραλάβουμε το προϊόν της αποστολής, θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της νέας παραγγελίας.




ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ (ΑΦΟΡΑ ΙΔΙΟ ΚΩΔΙΚΟ)


1. Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας παραγγέλνετε το νέο προϊόν που θέλετε να γίνει η αλλαγή με το παλιό.


2. Σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν και ανταλλάσετε το παλιό χέρι με χέρι στον courier την στιγμή της παράδοσης.


3. Η επιστροφή του προιόντος θα πραγματοποιείται με την συσκευασία του προιόντος σε άψογη κατάσταση χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της ACS courier με επιβάρυνση 2,00€. Το ποσό αυτό θα κρατηθεί από την αλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία απο εσάς.Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρεία courier της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών.



4. Στο δέμα της επιστροφής αναφέρετε: Προς Passager, οδός Αίνου 7 & Μαιάνδρου, Νέα Ιωνία Αττικής.




ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ


1. Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση παραλήπτη με την εταιρία ταχυμεταφορών ACS (με επιβάρυνση 2,00€.Το ποσό αυτό θα κρατηθεί από την αλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία) υποχρεωτικά μαζί με αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής,αναγράφοντας τον λόγο αλλαγής/επιστροφής του προϊόντος.


2. Στο δέμα της επιστροφής αναφέρετε: Προς Passager, οδός Αίνου 7 & Μαιάνδρου, Νέα Ιωνία Αττικής.


3. Μέσα στο δέμα συμπεριλαμβάνετε τα πλήρη στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, αριθμός λογαριασμού, IBAN, τράπεζα) και υποχρεωτικά αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής.


4. Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν, το αντίγραφο της απόδειξης και τα πλήρη στοιχεία σας, ξεκινάει η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων.


5. Η κατάθεση πραγματοποιείται σε χρονικό διάστημα 15 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος (αξία προϊόντος χωρίς έξοδα αποστολής).   Επιστροφές γίνονται μόνο απο ΤΡΑΠΕΖΕΣ : ΕΘΝΙΚΗ,ALPHABANK και EUROBANK.

 



ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:


Όλα τα δέματα ελέγχονται από το προσωπικό της εταιρείας προτού αποσταλούν. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να αποστείλετε email στο info@passager.gr εντός 24 ωρών από την ώρα παράδοσης, εκφράζοντας τις επιφυλάξεις σας.


Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και η φθορά είναι φυσιολογική, το προϊόν αποστέλλεται στην Passager με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS με χρέωση παραλήπτη, σύμφωνα με την διαδικασία Επιστροφών-Αλλαγών. Το προϊόν αντικαθίσταται και επιστρέφεται στον πελάτη με έξοδα της εταιρείας Passager.


Για να γίνει αποδεκτό ένα προϊόν ως ελαττωματικό, θα πρέπει η φθορά να μην είναι από κακή χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του πελάτη, τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ίδιο προϊόν με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη.

ΕΣΠΑ